tisdag 17 januari 2017

Restad x-geva

Nu har de avbokat mig tre gånger då medicinen inte finns just nu.
X-geva som den heter är slut hos tillverkaren.

Min läkare vill inte att jag tar andra liknande preparat utan vill att vi ska vänta in just denna sort.

Visst det är bra att jag får det bästa men jag vill ju bara komma igång så jag vet hur jag kommer må av medicinen.
Man vill ju som sagt veta lite så man gör ju misstaget och går ut och läser biverkningar.
Det visade sig också att denna medicin är lik en jag fått förut....

Jag minns ju bara hur dåligt jag mådde av den så visst.. jag skrämmer upp mig själv lite.
Nu hoppas jag på att jag ska slippa biverkningar men det är ju som att hoppas på att vinna storvinsten på en trisslott....

Har den sista veckan varit otroligt trött och har börjat få ont i min rygg.
Normalt sett kan man ju tänka att man suttit fel eller legat konstigt när man sover.
Men jag tänker annorlunda....
Innebär detta att min herr cancer har flyttat till fler bostäder i min kropp... ahhhh

Ja ... ja

Jag ska inte måla upp det hemska men vad gör man.
Läste  dock på tabletterna jag tar att artros och ryggont var vanliga biverkningar.

Så nu tror jag på det. :)

Försöker glädjas åt det lilla men det är inte lätt då även min mage ställer till med smärta.
Kan inte äta glurv och annat onyttigt men inte hjälper det på midjemåttet.

Inväntar att de ska ringa mig och säga att min medicin kommit och sen kör vi....
in i dimman.....

Tjing

Inga kommentarer: